پکیج و رادیاتورها دو روی یک سکه هستند. یکی بدون دیگری کاملاً بی فایده است. بااینکه پکیج ایران رادیاتور بسیار قابل اعتماد است، گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید کل سیستم را برای عملکرد بهتر تنظیم مجدد یا همان ریست کنید. در چنین مواردی، دانستن چگونگی راه اندازی مجدد کل سیستم مفید است تا بتوانید به گرم‌کردن خانه خود ادامه دهید و بتوانید از آب گرم استفاده کنید.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور - دستورالعمل گام به گام

اما چگونه پکیج ایران رادیاتور را ریست کنید؟

بهتر است، قبل از اینکه با روش ریست کردن پکیج آشنا شوید و اقدامی در این زمینه بکنید با دلایل و شرایطی که نیاز است تا دستگاه ریست شود را بشناسید. اگر در غیر از این حالات دستگاه را ریست کنید منتظر حل شدن و یا برطرف شدن معضل نباشید!

چگونه بفهمم که پکیج باید ریست شود؟

پکیج‌های مدرن با ویژگی ایمنی طراحی شده‌اند که در صورت تشخیص هرگونه عیب داخلی، کار خود را متوقف می‌کنند. این خاموش شدن به عنوان “قفل شدن” شناخته می‌شود و دلیل آن می‌تواند هر تعدادی از مشکلات باشد. دلایل اصلی قفل شدن می‌تواند به دلیل فشار زیاد یا خیلی کم، خرابی احتراق ناشی از وقفه در تامین سوخت یا مسدود شدن مشعل یا مبدل حرارتی باشد.

در اکثر موارد دلیل هر چه باشد، می‌توانید با نگاه کردن به پنل روی دستگاه کد خطای مطابق با مشکل را متوجه شوید. اگر در مورد معنای کد خطا مطمئن نیستید، به صفحه تمامی ارورهای پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور - دستورالعمل گام به گام

چرا باید پکیج را ریست کنم؟

قبل از اینکه جلو بروید و دکمه RESET را فشار دهید، مهم است که در وهله اول به مشکلی که باعث قفل شدن گشته، رسیدگی کنید. اگر این کار را انجام ندهید، متوجه خواهید شد که باید دائماً سیستم را تنظیم مجدد کنید و احتمال آسیب جدی را بیشتر کنید.

سپردن کار به تکنسین فنی بهترین کار است ۰۹۱۲۴۳۵۵۵۰۳

اگر پکیج شما پس از چندین با ریست کردن همچنان خاموش می‌شود یا کد خطا نمایان می‌شود، احتمالاً به این دلیل است که یک نقص مداوم دارد. دلیل این امر می ‌تواند…

  • پمپ خراب باشد
  • نشتی در جایی از سیستم باشد
  • نوسان برق باشد
  • مبدل حرارتی مسدود شده باشد

در چنین مواردی، تماس با یک کارشناس فنی توصیه می‌شود.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور - دستورالعمل گام به گام

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور – دستورالعمل‌های گام به گام

  • شناسایی و رفع مشکل

همانطور که در بالا ذکر شد، راهنمای کد خطای مربوطه را بررسی کنید و به ریشه مشکل بروید. اگر هنوز مطمئن نیستید، بهتر است برای این‌کار با یک تعمیرکار واجد شرایط مشورت کنید.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

  • دکمه RESET را پیدا کنید

دکمه تنظیم مجدد بر روی صفحه نمایش قرار دارد.

  • دکمه RESET را فشار داده و نگه دارید

پس از اینکه دکمه تنظیم مجدد را پیدا کردید، آن را برای ۳ تا ۱۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

  • منتظر بمانید تا پکیج دوباره راه اندازی شود

بیشتر پکیج‌ها پس از تنظیم مجدد، یک سری عملکردهای تنظیم مجدد داخلی را انجام می‌دهند که زمان بسیار کوتاهی چیزی حدود ۵ تا ۱۰ ثانیه است.

و تمام! پکیج با موفقیت ریست شد!

اگر می‌دانید چگونه سیستم را ریست کنید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که طبق نیاز به آب گرم و گرمایش دائمی دسترسی پیدا خواهید کرد. با این حال، حتی پس از انجام تمام مراحل اگر پکیج همچنان خاموش می‌شود یا تنظیم مجدد نمی‌شود، وقت آن است که با تعمیرکار مجاز ایران رادیاتور تماس بگیرید.

نمایندگی جنوب تهران نمایندگی غرب تهران نمایندگی شرق تهران نمایندگی شمال تهران
۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸ ۰۹۱۲۴۳۵۵۵۰۳ ۰۹۱۰۵۵۴۶۳۶۸ ۰۹۱۲۴۳۵۵۵۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *