عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

یکی از کارهای تخصصی که توسط تیم ما انجام می گیرد، عیب یابی و تعمیر پکیج و شوفاژ می باشد. در همه مراحل از عیب یابی پکیج تمام تلاش بر این است که بر اساس گفته‌های درخواست کننده موارد به صورت کامل بررسی شود، گاهی ایراد ممکن است به ظاهر از قطعه خاص باشد، اما کارشناس فنی باتجربه حداقل ۱۰ ساله و آشنایی کامل به قطعات ممکن است تشخیصی متفاوت بداند و ایراد کار را از تغییراتی بشناسد که ممکن است به صورت احتمالی بر روی پکیج روی داده باشد. هر چراغ نشانگر بر روی پکیج اطلاعاتی خاص را بیان می کند که تغییر رنگ هر کدام بیانگر خرابی در آن قسمت است که در همان بازدید اولیه تمامی موارد شناسایی و رفع خواهد شد.

چراغ های ارور بر روی پکیج دیواری ایران رادیاتور

عیب یابی پکیج دیواری

تجربه ۱۰ ساله و حضور مداوم در این حوزه باعث شده تا بتوان به خوبی موارد را مرتفع کرد. تمامی موارد در همان بازدید اولیه به اطلاع کاربران خانگی و اداری خواهد رسید و در همان محل برطرف خواهد شد. بازدید دوره ای پکیج دیواری از خدمات و اموری است که می‌تواند موجب جلوگیری از رویداد هرگونه عیب و ایرادی در سرویس دهی پکیج باشد که پیشنهاد می شود در ابتدای هر فصل این کار را به کارشناس مربوطه بسپارید.

تعمیر قطعات با استفاده از دانش و تجربه کافی توسط کارشناس در محل صورت می گیرد…

 

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری و رادیاتور

تعمیر پکیج دیواری

تمامی تلاش کارشناسان و تکنسین های فنی مجموعه بر این است که پس از بررسی و شناسایی موارد خرابی و ارورهای به وجود آمده قطعه در همان محل، قطعه تعمیر گردد. این امر از نظر هزینه ای نیز برای کاربر به صرفه تر است. لازم به ذکر تمامی مراحل تعمیر در همان محل تحت نظر درخواست‌کننده انجام می‌گیرد. مجهز بودن کارشناس به قطعات لازم در حین کار کمک می کند تا در صورت الزام به تعویض پس از اعلام به شخص و رضایت ایشان تعویض در کوتاه ترین زمان صورت گیرد.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری در محل

البته لازم به ذکر است که در مواردی خاص که عموماً ناشی از استهلاک بالای قطعات و طولانی شدن مدت بازدید و رفع عیب اجباراً تعمیر قطعات سخت باشد و با تعویض قطعه نیز کار به اتمام برسد. در چنین شرایطی با اطلاع رسانی به کاربر و ارائه توضیحات لازم و باز هم در صورت رضایت شخص پکیج‌دیواری به کارگاه منتقل و برای تعمیر اعزام می‌شود.

هم چنین ضمانت می شود که تجهیزات مورد نظر برای تعویض قطعات همگی از اجناس با کیفیت و مرغوب و به خصوص با قیمت مناسب استفاده می شود تا هزینه تمام شده برای کاربر مناسب باشد. البته در این حوزه سلامت دستگاه نیز همواره مد نظر قرار می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *