برد همانطور که از نامش مشخص است قطعه الکترونیکی است که مغز پکیج محسوب می‌ شود. تمامی فرمان ها و برنامه ‌ریزی‌ ها در این بخش انجام می گیرد و تغییراتی که شما بر روی دستگاه اعمال می ‌کنید، توسط این بخش پردازش شده و در نهایت به بخش مورد نظر است ارسال می گردد. این تغییرات و اعمال آنها در کوتاه‌ ترین زمان ممکن است گاهاً در صدم ثانیه اجرایی می شود. قطعاً متوجه شدید که اهمیت این قطعه بالا بوده و سلامت آن نیز از جمله مواردی است که همواره باید بررسی گردد.

نشانه های وجود عیب و ایراد در برد پکیج ایران رادیاتور

نشانه های وجود عیب و ایراد در برد پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که برد دچار آسیب شود، کارکرد تمامی قطعات از حالت نرمال و طبیعی خود خارج می‌ شوند و این امر کاملاً طبیعی و قابل پیش بینی بوده زیرا در صورت آسیب برد ارسال فرمان با مشکل مواجه می‌ شود و در نهایت موجب می‌ شود تا قطعا نتوانند به مانند گذشته کار کنند. ایران رادیاتور مانند هر شرکت تولید کننده دیگری از جمله بوتان، آمیتیس، روکا و… تلاش کرده تا صدمات وارد شده به دستگاه را به کاربر اطلاع دهد قرار دادن LED در سری آنالوگ و LCD در سری دیجیتال راهکاری هوشمندانه بود که در صورت خرابی، کدهایی را نمایش دهد که هر کدام از آنها معنای خاص داشته باشند.

چراغ های نمایشگر در سری آنالوگ

یکی از روش‌هایی که پکیج در صورت معیوب بودن به کاربر خود اطلاع می‌دهد، روشن کردن چراغ های LED در سری آنالوگ است. سری آنالوگ شامل E،BM و ECO می باشد. روشن شدن چراغ ۴۰ ۶۰ ۷۰ با یکدیگر و یا روشن شدن چراغ ۳۰ و ۴۰ از نشانه های خرابی برد است.

نمایش ارور بر روی صفحه نمایشگر در سری دیجیتال

LCD در سری دیجیتال مانند L و K به شما کمک می کند تا با خرابی دستگاه و ایراداتی به وجود آمده آشنا شوید. نمایش E50 بر روی صفحه نمایشگر بیانگر آسیب دیدگی این قطعه الکترونیکی است.

کار نکردن پمپ نشانه خرابی بر پکیج

کار نکردن پمپ در پکیج

یکی از دلایلی که ممکن است موجب شود تا پمپ به درستی کار نکند خرابی برد است. البته دلایل دیگری مانند برقرار نشدن جریان برق در پمپ و نیم سوز شدن آن وجود دارد که تمامی موارد باید توسط تکنسین و تعمیرکار بررسی شود.

مطلوب نبودن دمای آب گرم

اگر متوجه شدید در یک بازه زمانی چند ساعته آبگرم دریافتی دمای مطلوب ندارد و در اصطلاح ولرم و یا کمی سرد است، احتمال آسیب دیدن این قطعه وجود دارد که در صورت که باید به صورت فنی بازبینی شود.

ریست شدن دستگاه پس از شعله ور شدن

ریست شدن دستگاه پس از شعله ور شدن

اگر متوجه شدید دستگاه پس از اینکه آب گرم را باز کردید، شعله جهت گرم کردن آب روشن شد و ریست شد، احتمال خرابی برد کنترل وجود دارد.

رادیاتورها گرم کافی را ندارند

در فصل سرما در صورتی که از پس از روشن کردن مدار آب در رادیاتور ها، متوجه شد آن ها گرمای مطلوبی ندارند این احتمال را بدهید که برد پکیج آسیب دیده است.

پیشنهاد ما این است که تمامی موارد توسط کارشناس فنی بررسی شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *