سال ۱۳۵۸ بود که گروه صنعتی ایران رادیاتور تاسیس شد. تلاش برای عدم وابستگی به خارج ایده اصلی طراحی چنین فضایی برای رشد بود. در سال ۱۳۵۹ یعنی در مدت ۱ سال اولین پکیج آلومینیومی روانه بازار شد، اما این تنها ابتدای راه بود. شروع به ساخت و تولید و در نهایت جلب رضایت مصرف ‌کننده موجب شد تا در هر لحظه محصولی مناسب و کارآمد از درب کارخانه خارج شود. پکیج ایران رادیاتور محصولی است که در طی سال ها دچار تغییرات زیادی شده و امروز با بهترین امکانات، بیشترین کارایی و کمترین خرابی گرمی بخش منازل ماست.

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

همانطور که گفتیم کمترین میزان خرابی در میان محصولات مشابه از آن ایران رادیاتور است که کیفیت بالای قطعات مهم ترین ویژگی است و نباید آن را فراموش کرد. اما گاهی به دلایلی مانند سختی زیاد آب، املاح آب، دستکاری فرد ناشی و یا حتی باد های شدید اشکالاتی در روند کار ایجاد می شود که به راحتی قابل حل است. کافی است تا دانش فنی در این زمینه داشته باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور تهران

گروه ایران رادیات سرویس نمایندگی مجاز این شرکت در تهران است که توانسته با سابقه ۱۰ سال خواسته ‌های بسیاری از همشهریان را در تهران برآورده سازد. تامین قطعات به صورت تک و یا عمده، نصب و راه اندازی، تعمیر، سرویس دوره ای و رسوب گیری از جمله مواردی است که به کرات در این ده سال انجام شده است. برای اطمینان از این گفته می توانید یک بار خدمات ما را امتحان کنید.

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری

تعمیر پکیج شوفاژ دیواری

اگر هرگونه تعمیر و یا نیاز به خدمات در محدوده شرق تهران دارید با ما تماس بگیرید. علت بیان این جمله چند دلیل ساده دارد اما در ابتدا این موضوع را بدانید که اصل و هدف ما بر پایه تعمیر است تا تعویض مگر آنکه تعمیر قطعه از نظر هزینه و یا حتی زمان کارکرد دیگر مقرون به صرفه نباشد. کارشناسان اعزامی ابتدا قطعه معیوب را کاملا بررسی کرده و اگر هیچ امیدی به کارکرد بعد از تعمیر نبود با رضایت کارفرما آن را تمدید خواهد نمود.

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با شماره ۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸ تماس بگیرید.

ارور های متداول پکیج دیواری

ارور های متداول پکیج دیواری آنالوگ

در سری آنالوگ ۳ خطای اصلی و مهم هست که در ۹۰ درصد مواقع این ۳ حالت برای دستگاه اتفاق می افتد که باعث می شود تا آب گرم با دمای مورد نظر به دست مصرف ‌کننده نرسد. گرمی بیش از حد دستگاه باعث آسیب‌ دیدگی سنسورهای ریز خواهد شد که در نهایت موجب سه ارور زیر است…

  • روشن شدن چراغ ۴۰ ۶۰ ۸۰ که بیانگر ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج است.
  • ارور ۷۰ که با روشن شدن و چشمک زدن این عدد نمایان می شود.
  • ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ که سه چراغ گفته شده به حالت چشمک زن در می آیند.

ارور های متداول پکیج دیواری

ارور های متداول پکیج دیواری دیجیتال

اگر نمی دانید دستگاه شما آنالوگ است یا دیجیتال و اصلاً نگران نشوید. بارزترین نشانه و تفاوت آنالوگ و دیجیتال در یک نگاه قابل شناسایی است. LCD در دیجیتال و چراغ های نورانی، مخصوص سری آنالوگ است که بر روی پنل به وضوح مشخص هستند اما ارور هایی که در این دسته بندی متداول هستند شامل موارد زیر می شود…

  • ارور E51 که اصل صحبت اش در مورد پرشر و فن می باشد.
  • ارور E81 که مربوط به گرمای بیش از حد در سیستم است.
  • ارور E88 در مورد خطایی است که به دلیل گرما به وجود آمده است اما دستگاه توانسته تا حدودی آن را مهار و کنترل کند.

گروه ایران رادیات سرویس آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه سیستم های گرمایشی در  تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *