شاید پیش خودت بگی، کو هوای سرد؟! کو زمستون سرد؟! اما این موضوع رو جدی بگیر…

کار پکیج خواهی نخواهی در فصل زمستان دو برابر می‌شود. شروع کار رادیاتورها و همزمان تحویل آب مصرفی کار را مخصوصا برای پکیج‌های تک مبدله کمی سخت می‌کند. برای راحتی خیال، آرامش اعصاب و مدیریت هزینه هم که شده به نکات زیر توجه کنید و آنها را اجرا و رعایت کنید.

هیچ اتفاقی ناگوارتر از این نیست که شب برای خواب به تخت خواب می‌روید، سرما تمام وجودتان را گرفته و اتاق سرد سرد است. به رادیاتور دست می‌زنید و انگار نه انگار که روشن است! چه شد!!! آن هم‌این وقت شب که خسته‌ام!!!

یا صبح از خواب بیدار می‌شوید و کتری را روشن می‌کنید. تا آب جوش بیاید خود را برای یک دوش گرم آماده می‌کنید آب یخ است! پس آب گرم چه شد؟! آن هم امروز که یک قرار مهم کاری دارم!!!

اگر می‌خواهید که پاییز و زمستان را گرم و مطبوع سر کنید توصیه‌های کارشناسان ایران رادیات سرویس را جدی بگیرید.

نحوه نگهداری از پکیج در زمستان

سرویس کاری منظم پکیج

هر زمان، ساعت و روزی که در حال مطالعه این مطلب هستید بدون معطلی با فشردن روی علامت تماس در خط زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای انجام سرویس دوره‌ای هماهنگی کنید. سرویس دوره‌ای و رسیدگی به پکیج اولین و مهم‌ترین رمز سلامت دستگاه است. قبل از آنکه هزینه سنگین بر دوشتان وارد شود هزینه اندک را تقبل کنید.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

در سرویس دوره‌ای کارشناس اعزامی نه تنها تمام اجزا را تمیز می‌کند، بلکه تمام قطعات را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و سلامت آنها را چک و بررسی می‌کند. در صورت فرسوده بودن قطعه یا قطعات با کسب رضایت شما قطعه تعویض خواهد شد.

کارشناس قبل از اینکه خطری دستگاه را تهدید کند، ایمنی را به پکیج باز می‌گرداند و عملکرد آن را بهینه می‌کند.

نحوه نگهداری از پکیج در زمستان

چک کردن سلامت دستگاه قبل از زمستان

در تابستان، روشن کردن رادیاتورها و تنظیم حالت زمستانی پکیج شاید آخرین چیزی باشد که به ذهنتان برسد اما اگر بتوانید برای تست در مدت کوتاه حالت زمستانه را فعال کنید، بد نیست. در صورت خرابی قطعه یا نقص فنی یا خرابی پنل رادیاتورها قبل از سرد شدن هوا می‌توانید مشکل را رفع کنید.

رادیاتورها را تخلیه کنید

یکی از متداول‌ترین اتفاقات، گیر کردن هوا در مدار گرمایش است. حباب‌های هوا در سیستم گرمایش مرکزی بالا می‌روند و در بالای رادیاتور جمع می‌شوند اگر متوجه شدید که رادیاتورها در بالا گرمتر از قسمت پایینی خود هستند بدانید که این اتفاق رخ داده و باید هوای محبوس شده تخلیه گردد.

اگر دانش فنی لازم برای هواگیری ندارید کارشناسان نمایندگی ایران رادیاتور آماده خدمت رسانی هستند. هرچند که ممکن است گاهی این ایراد فنی باشد و ربطی به وجود هوا و گیر کردن هوا در رادیاتور نباشد که باید به صورت فنی بررسی گردد.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

نمایندگی جنوب تهران نمایندگی غرب تهران نمایندگی شرق تهران نمایندگی شمال تهران
۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸ ۰۹۱۲۴۳۵۵۵۰۳ ۰۹۱۰۵۵۴۶۳۶۸ ۰۹۱۲۴۳۵۵۵۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *