ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور یعنی “فن روشن است اما پرشر هوا در وضعیت قطع می باشد”

خرابی در عملکرد فن و تشکیل نشدن شعله مهمترین دلیل نمایش خطا ۴۰-۶۰-۸۰ ایران رادیاتور است.

پادکست و ویدئو در مورد ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

 

 

 

در پکیج‌هایی که محفظه اشتعال آن‌ها بسته است از فن برای خارج کردن دود و مونوکسید کربن استفاده می‌شود. علاوه بر دومورد گفته شده از گرم شدن فضا درون دستگاه جلوگیری می‌کند و پکیج جوش نخواهد آورد.

فن جزء حیاتی پکیج است و خرابی آن به پکیج آسیب زیادی می‌زند پس سریعا با کارشناس تماس بگیرید.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

پکیج مدل  ECO،E ، BM و M چراغ‌های نورانی بر روی پنل خود دارد که اعدادی بر روی آن نوشته شده است. در صورت روشن شدن هر چراغ به صورت تک و یا چند تایی این مورد را نشان می دهد که دستگاه دچار آسیب شده. پیشنهاد ما این است که تمامی موارد توسط کارشناس فنی بررسی شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸ تماس بگیرید.

علت ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور چیست؟

علت به وجود آمدن این خطا ممکن است ۹ دلیل داشته باشد که سرویس کار پکیج باید به صورت تک به تک بررسی نماید و علت اصلی را تشخیص دهد. نیم سوز بودن برد، خرابی پرشر هوا یا سنسور هوا، گیر کردن قطعه به پره های فن، قطعی سیم های رابط بین برد و فن، معیوب شدن فن، گرفتگی شلنگ های رابط بین ونتوری و پرشر، گرفتگی سوراخ های ونتوری، گیر کردن سنگ ریزه درون ونتوری و در نهایت آب شدن ونتوری.

علت ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج دیواری چیست؟

آسیب دیدگی برد پکیج یا نیم سوز شدن آن

علت اصلی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج دیواری در حداقل ۸۰ درصد موارد خرابی برد پکیج دیواری است. در زمانی که برد الکترونیکی نتواند به خوبی فرمان را به برد اصلی ارسال کند این خطا پدید می آید. در حقیقت در این حالت برق به فن نمی‌ رسد و چراغ های گفته شده روشن می ‌شود. در صورت آسیب دیدن برد، چراغ های ۴۰ ۶۰ ۸۰ در زمانی کمتر از ۱۵ ثانیه روشن می شوند. در این حالت تعمیر برد اصلی پکیج توسط تعمیر کار در محل مشتری انجام می شود.

آسیب دیدگی برد پکیج یا نیم سوز شدن آن

خرابی پرشر هوا یا سنسور فن

پرشر قطعه بسیار مهم است که “سنسور فن” محسوب می ‌شود. این قطعه وظیفه دارد تا سلامت فن را به صورت مکرر به برد اطلاع دهد. دومین علت اصلی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج خرابی پرشر است. نیم سوز شدن این قطعه موجب خرابی در روند کار می شود و رفع آن به کمک تکنسین فنی انجام خواهد گرفت.

خرابی پرشر هوا یا سنسور فن

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در  مدل  ECO،E ، BM و M آنالوگ معادل ارور E51 در پکیج سری دیجیتال است.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

گیر کردن قطعه در فن

پره های فن همواره در حال حرکت است اما ممکن است بر اثر لانه سازی پرنده ها، ممکن است شاخه ای در فن گیر کند و یا باد شدید تکه چوب ها را به سمت فن و پره های آن هدایت کند. این مورد نیز از دیگر دلایل به وجود آمدن ارور مذکور است.

گیر کردن قطعه در فن

قطع شدن سیم های رابط بین برد و فن

از دیگر عوامل به وجود آمدن ارور ممکن است قطعی سیم و یا پوسیده شدن آن باشد، احتمال به وجود آمدن این علت خیلی کم است اما همچنان باید توسط کارشناس فنی بازبینی شود.

معیوب شدن فن

فن قطعه ای مستحکم است که احتمال خرابی آن بسیار کم است. مقاومت بالا و کیفیت مرغوب آن موجب شده تا احتمال خرابی آن کاهش یابد. با اینکه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج دیواری مربوط به فن است اما می‌ توان بیان کرد که عوامل حاشیه‌ ای موجب این خطا می شوند.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

گرفتگی شلنگ های رابط بین ونتوری و پرشر

گرد و غبار خاک و یا بخار آب باعث می‌شود تا شلنگ رابطه بین ونتوری و پرشر کیپ شود که با فوت کردن داخل شیلنگ ها، مورد حل می گردد و نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعه ای نیست.

گرفتگی شلنگ های رابط بین ونتوری و پرشر

گیر کردن سنگ ریزه درون ونتوری

سوراخ های بر روی ونتوری بسیار کوچک هستند و همین دلیل باعث می‌ شود تا سنگریزه هایی در آن گیر کند که باعث اخلال در کار می شود.

آب شدن ونتوری

ممکن است بر اثر شدت گرمای بالا در پکیج، ونتوری آب شود که احتمال وقوع آن بسیار کم است.

◀ 📞 کلیک کنید تا تماس بگیرید▶

ارور پکیج M24ff ایران رادیاتور۴۰ ۶۰ ۸۰

هنگامی که پکیج مشتعل می‌شود، باید شعله آبی رنگ داخل آن را مشاهده کنید. اگر شعله آبی نباشد، دیگ شما احتمالاً به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. این خطرناک است، زیرا این شعله باعث آزاد شدن مونوکسید کربن می‌شود و در صورت خرابی فن تمام این گازها درون دستگاه خواهد ماند.

۸ دیدگاه

  • ایران رادیاتور بدترین انتخاب زندگیم بود همیشه خراب و بدون گارانتی

  • سلام خسته نباشید، مرسی از شما. یک سوال داشتم راهی نداره که خودمون بفهمیم که این کد خطا از برد هست یا نه؟ برای همین کد خطا ۴۰ ۶۰ ۸۰ میگم خدمتتون

    • سلام دوست گرامی، متاسفانه این کار کاملا تخصصی و فنی است. حتی اگر با جزئیات هم به شما توضیحات داده شود اما باز هم امکان تشخیص صحیح نیازمند تجربه است. توصیه این است که حتما از یک سرویسکار خبره برای این کار کمک بگیرید تا خدای نکرده هزینه ای اضافه به خودتان تحمیل نکنید.

  • با سلام
    پکیج ایران رادیاتور بعد از نیم ساعت کار کردن ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ را نشان می دهد دیگرجرقه ای زده نمی شود و بعد از چند دقیقه که پکیج را خاموش کنیم دوباره ارور رفع می گردد و پکیج جرقه می زند و روشن می شود

    • سلام دوست عزیز، روزتون بخیر، به احتمال قوی مشکل از برد پکیج است که برای بررسی و بیان علت اصلی باید کارشناس خدمتتون حضورا برسند، با شماره ۰۹۱۲۵۵۴۶۳۶۸ تماس بگیرید همکاران فنی در خدمتتون هستند

  • با تشکر از مقاله بسیار زیبای شما در مورد ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور سوالی داشتم بعد از برد بیشترین عاملی که باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور میشود چیست؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *